23 Ocak 2013 Çarşamba

Şanzelize Bulvarı, Şükran mimlemiş

Şanzelize Bulvarı, Şükran mimlemiş beni..
Epeydir mimlerden kurtulmuştum.. :)
Sağolsun Şükran, hatırlayıp mimlemiş..
2012'de okuduğunuz kitaplar ..
kendisi için verimsiz bir yıl olmuş okuma açısından.. :) ardından okuduğu kitapları yazmış. okuduğu kitaplar harika.. tiyatro mesleği ile ilgili olanları hariç diğer kitapları en kısa zamanda okumalı.. 
onu okuyunca bu mimi yapmaya utanıyor insan.. :)
"tutunamayanlar" elimde sürünüyor resmen.. nerdeyse 1 ay oldu hala bitiremedim.. bitirmeden başka kitaba da geçemiyorum. günlük yaşam sorumlulukları v.s nedeniyle kesik kesik okuyunca kopuyorsun.. bazı yerleri çok sıkıcı geliyor. bazı yerleri de çok sarıyor. sarsıyor..
2012 de okuduğum kitapları genelde bu blogda yazdım..
Mim sayesinde blogu taradım . okuduğum kitapları görmüş oldum. J ve blogumun doğum gününü de kaçırdığımı fark ettim.. J)
1 hafta önce blogum 1 yaşına basmış..

2012 de bunları okumuşum..
soğuk büfe-murathan mungan
Murathan Mungan' ın Seçtikleriyle Bir Dersim Hikayesi
PSİKO analist - John Katzenbach
Ferrari'sini Satan Bilge - Robin SHARMA
Pusula - Tammy Kling
YÜZYILLIK YALNIZLIK - GABRIEL GARCİA MARQUEZ
Zaman Çarkı – Ken Grimwood
Esir kuşlar -Andrea De Carlo
MONTAIGNE-DENEMELER
İz- Canan TAN
Can Dündar-Yüzyılın Aşkları
Ken Grimwood- "Sil Baştan"

12 yorum:

  1. Mutlu seneler,blogunuzla beraber yaşlanın:)
    Tutunamayanlar için maalesef ben de bir süre uğraştım baktım olmuyor bıraktım.seneler geçti hala yeniden denemek için alıcam elime ama elim gitmiyor bir türlü...
    Montaigne Denemeler,Ferrarisini satan bilge ve sil baştan benim de okuduğum kitaplar arasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Ebru ! Güzel dilekleriniz için teşekkürler Ebru hanım..
      size de mutlu seneler..
      kitabın yarısını geçtim. şimdi baya sarmaya başladı..:)
      ne güzel ortak kitapların olması.. :)

      Sil
  2. rica ederim ne demek öyle utanmak filan,beni fazla gözünde büyütmüşsün:))Ben de senin okumak istediklerini okumak istiyorum,ben mesela hiç Marquez okumadım şimdiye dek :((
    Umarım bu yıl bizim için dolu dolu olur,istediklerimizi okuruz ,iyi mi;-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Şükran ! Tiyatro sanatçısısın.. var mı daha ötesi? :)
      marquez in tek kitabını okudum. çok fazla beğenmedim valla. :)

      Sil
    2. rica ederim ,ben daha o seviyeye gelemedim.Çabalıyoruz bakalım:-))teşekkür ederim,beni onure ettin.Marquez'in Benim Hüzünlü Orospularım kitabı hakkında olumlu duyumlar almıştım ben de.Okuyunca seninle bunu irdeleyeceğimizden eminim Shirin Serkan:))

      Sil
    3. olabilir.. bu kitabın övgüsünü çok duydum.. okuduktan sonra senin değerlendirmene bakarım.. olumlu olursa ben de okurum..:)

      Sil
  3. Blogunun geçmiş doğum günü kutlu olsun! Dilerim daha nice yıllar beraber kelimelerim sayesinde buluşuruz özel insan!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nini! çok teşekkür ederim nini..görmüş gibi sevindim valla.. :))nerelerdesin?
      sormasak ta özleniyorsun.. haberin olsun..dileğin benim de dileğim özel ve güzel insan..:)
      arayı fazla açma.. sağlıkla ve sevgiyle kal..

      Sil
  4. İş hayatında okumaya zaman ayırmak güç oluyor, özel sektörde daha da güç. Buna da şükür diyelim:)

    Tutunamayanlar'ın öyle bir şeysi var, yazar bilerek böyle yazmış ki okur yazarın yaptığı "parçalı üslubun" farkına varsın...gibi şeyler söyler edebiyat eleştirmenleri:)İyi kitaptır sonuçta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Narda ! evet.. kitap gittikçe daha çok sarıyor..yarısını geçtikten sonra..:)

      Sil
  5. Meslekdaşım,geç kalmış olsamda bloguna uzun yıllar dilerim.Okuduğun kitaplar,izlediğin filmler,müzikler hoşuma gitti.Hayallerin de...İzleyeceğim arkadaşım,hayallerin gerçek olsun.Sevgiler sizlere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Nilgün ! çok teşekkürler Nilgün hanım. benden de sevgiler saygılar..

      Sil

Güzel yorumlarınız için Teşekkürler. .