25 Nisan 2014 Cuma

YANINDAYIZ SUİ..


Ben Sustum Onlar Konuştu ( http://suicolour.blogspot.com/ ) bloğunun yazarı, değerli Sui arkadaşımız!
Gerçek yaşamda sağlıklı normal ilişkiler kuramayan, zavallı, acınacak durumda olan bir tacizci tarafından rahatsız edildiğin ve yazıların çalındığı için blogtan soğumuş görünüyorsun.
Şunu bilmeni istiyoruz ki seni seven ve blog yazılarını severek takip eden arkadaşların dostların olarak her zaman yanındayız.
Biliyorsun aramızda hukukçu, avukat arkadaşlar da var. Hukuki süreç başlarsa desteğimizle yanında olacağız.
Bu insanımsı yaratıklara pabuç bırakma ve Bloğunu kapatma lütfen!
Bir an önce aramıza geri dön lütfen!

4 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın inşallah geri döner :( Yazmadan nasıl duruyor ben anlamıyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogumu kapattığımı ilk fark eden ve bu konuda sürekli bana destek veren, sadece blog ortamında arkadaşlık kurmamıza rağmen gerçek bir dost gibi davranan sevgili arkadaşım, desteğin için çok teşekkür ederim. Ne yazık ki ciddi problem oluşturan bir kişi yüzünden blogumu askıya aldım pek çok yazıyı da bir anlık öfke ile sildim. İnternetin başına oturunca benimle ilgili bir şey bulamasın diye nerede ne varsa sildim. Yazılarımdan pek çoğu gitti ve gerçekten de beni günlük hayatımın dışında en çok keyif aldığım yer olan blogumdan resmen soğuttu. Kim olduğunu bildiğim ve özellikle beni sinirlendirmek, dikkat çekmek için yaptığı saygısız davranışlara göz yumamadığım bu kişi yüzünden ne yazık ki yeniden blogumu açmayacağım. Sizler gibi dostlarım olduğu için çok şanslıyım. İlgi ve desteğin için bir kez daha teşekkür ederim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sui. .
      Sizden haber almak ne güzel. .
      Ben teşekkür ederim.
      Blogunuzu kapatmanız çok üzdü. Hiç bir şey yapmadan duramazdik. Bize düşen kararınıza saygı duymak. Ancak mücadele seçeneğini seçersen elbette yanında oluruz. Blog Yazılarını da özledik. Dönseydin sevinirdik.
      Selamlar. .sevgiler. ..

      Sil

Güzel yorumlarınız için Teşekkürler. .